mój mały intymny fotograficzny świat

Praga Południe – konkurs

Drogie Panie i Panowie, nie jest to sukces na miarę wygrania World Press Photo, ale dla mnie ważny, bo pierwszy. Wraz z Airheadem zajeliśmy ex aequo pierwsze miejsce w konkursie fotograficznym pt. „Przyroda i nowa bryła architektoniczna Pragi Południe”. Poniżej 6 prac, które zostały wyróżnione w konkursie i kilka innych, które zostały zrobione przy okazji. Część prac Airheada można zobaczyć na jego blogu. Airhead, gratuluję raz jeszcze. Obydwaj oprócz uścisku dłoni pana zastępcy burmistrza, dostaliśmy po całkiem miłym statywie. O tyle miło, że mój poprzedni wyzionął ducha po zrobieniu panoramy z trzeciego zdjęcia.
Już wkrótce będą częstsze aktualizacje. Pomysłów nie brakuje, okazji nie zabraknie, a oprócz tego mam jeszcze zaległe zdjęcia do pokazania tutaj.
Każde zdjęcie można powiększyć przez kliknięcie.










I backstage z Airheadem:

Muzycznie: piosenka z jednego z najlepszych filmów jakie widziałem – Donnie Darko

i nowy Opeth.

3 Komentarze

  1. Dominika

    słyszałam właśnie dzisiaj o tym sukcesie i gratuluje ;*

    ps. ach.. mad world :D

    Kwiecień 26, 2008 o 9:56 pm

  2. No i gites majonez, bardzo w pytkę :)
    Sukcesy Wasze pierwsze, na pewno nie ostatnie – życzę ich Wam jak najwięcej ;)

    Kwiecień 26, 2008 o 10:30 pm

  3. hurra! wygraliśmy statywy! :P

    fajne spokojne cz-b no i oczywiście piękny bokeh… ja już niestety nie taki piękny :P

    Maj 7, 2008 o 10:38 pm

Skomentuj

