mój mały intymny fotograficzny świat

Warsaw Street Fashion

13 lipca, Nowy Świat, jeden z dłuższych wybiegów w Polsce, kilkadziesiąt kolekcji, ponad 50 modelek i ja na podeście dla fotografów – moje pierwsze podejście do pokazów mody. Spędziłem tam kilka godzin, zrobiłem jakąś nieprzyzwoitą ilość zdjęć, nieźle się przy tym bawiąc, mimo że przez większość czasu słoneczko nieźle przygrzewało. Nie do wiary ile radości może przynieść pierwsza otrzymana akredytacja prasowa – tym bardziej, że trochę niespodziewanie. Sama impreza, odybywająca się już po raz czwarty nie obyła się bez kilku wpadek organizacyjnych, ale wymienie ich sobie odpuszczę. Tym bardziej, że zostanie mi po niej pozytywne wrażenie i z chęcią pojawię się za rok.












Pozdrowienia dla spotkanych forumowiczów Credki i n1k oraz oczywiście dla Justa – wielkie dzięki za pomoc w załatwieniu akredytacji :), reszty nikonowej społeczności, której nie spotkałem, ale liczę, że wkrótce to się zmieni i dla Rajmunda i jego cierpliwości ;)

Ps. Coś z kompletnie innej beczki – polecam wszystkim przejść się do Yours Gallery – wystawa zdjęć Tomasza Gudzowatego do 8 sierpnia. Wgniata w ziemię. Oczywiście, że za friko.

Mjuzik i wizualizacja dobrana tematycznie:

kiedyś też będę robił takie sesje ;)

2 komentarze

  1. Witam,
    bardzo ladne zdjecia. chetnie opublikujemy na stronnie producenta czyli warsawfashionstreet.pl. Oczywiscie otworzymy Pana galerie i podpiszemy.
    Ciekawa jestem tych wpadek za które przepraszamy. Wszystkim fotografikom dziekujemy za piekne zdjecia i wytrwalosc.

    Pozdrawiam
    Producent
    Dorota Wroblewska

    Lipiec 18, 2008 o 12:06 pm

  2. Dominika

    gratuluję zatem :*

    Lipiec 20, 2008 o 11:02 pm

Skomentuj

