mój mały intymny fotograficzny świat

Bazar na Kole









Mało coś focę ostatnio, ale liczę, że listopad przyniesie zmiany w tym temacie. Pomimo, że zaczeła się uczelnia i głównie kształcę się w kierunku obcyndalania czasu na foty nie ma za wiele.
Byłem ostatnio na dwóch świetnych wystawach – ‚Rzut beretem’ Tomasza Tomaszewskiego w CSW i ‚Europejczycy’ Henri Cartier-Bressona w Królikarnii. Nie będę rozpisywał elaboratów jakie to ważne szychy w fotografii, tylko zachęcę by zebrać się w sobie i się przejść. Tomaszewski – do końca miesiąca, HCB do 16 listopada.
Zmieniłem szablon bloga – w końcu zdjęcia poziome nie będą wielkości znaczka pocztowego.
A w międzyczasie, mojemu fotologowi stuknął roczek – 1. listopada zeszłego roku pojawiła się tutaj pierwsza notka. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze, mam nadzieje, że moje fotografie sprawią, że będziecie tutaj wracać.

Muzycznie – nie spodziewałem się, że ten zespół zagości kiedyś tutaj :)



6 Komentarzy

  1. Te fotki to bardziej wyglądają na Megaton, niż jakieś Koło :p
    Foto(b)logowi 69 lat!

    Listopad 7, 2008 o 9:31 pm

  2. Nath

    coś pięknego, ten klimat.
    chociaż ja nie znam się na fotografii, to jak patrzę na te zdjęcia, wydaje mi się, że mogłyby być one w barwach pomarańcozwych, żółtych i czerwonych.
    oo nie wiem czy to ma jakąś swoją nazwę, ale takie mam wyobrażenie co do tych zdjęć ;)
    poza tym samo miejsce, muszę się tam wybrać, bo dane mi było być tylko na Olimpii, która jest zaledwie skrawkiem w porównaniu do Koła. ale cuda, które można tam nabyć za bezcen… chyba sam wiesz jak to jest :)

    Listopad 7, 2008 o 11:05 pm

  3. mk

    Olimpia i Koło to ostoja kupiectwa i jarmarku w Warszawie, po tym, jak zamykają stadion X-lecia, KDT, a bazary w stylu Różyckiego też już okres prosperity mają za sobą ;)
    Bardzo fajny pomysł, żeby właśnie tam zrobić taką małą sesję. Ostatnie zdjęcie i trzecie od góry jest moim faworytem :)
    A wystawami, o których napomknąłeś, chyba się przejmę.
    Trzymaj się ciepło, Radziu :-)

    Listopad 8, 2008 o 12:06 am

  4. Dominika

    wszystkie świetne, jak zawsze, ale mi się najbardziej podoba 3. od góry i chyba 3. od dołu :)

    Listopad 9, 2008 o 7:16 pm

  5. Teresa I Kamila;d

    SUPER!!! MY JESTESMY CHETNE NA WSPÓŁPRACĘ :D

    Styczeń 14, 2009 o 11:23 am

  6. NailataN

    to zdjęcie z psem, dla mnie piękne i myślę, że wszędzie gdzie trzeba „szparki” są ;)

    Listopad 14, 2010 o 6:26 pm

Skomentuj

