mój mały intymny fotograficzny świat

W biurze Tuska

Listopad się kończy, można zacząć pokazywać co się nazbierało. Nie będzie jednak w kolejności chronologicznej. W pierwszej kolejności foty z biura poselskiego Donalda Tuska (oczywiście nie spodziewajcie się, że zobaczycie tam premiera) z drugiego dnia okupowania jego biura przez związkowców. Wybierając się tam nie spodziewałem się, że coś się przydarzy, a trafiłem na konferencja prasową Jana Guza, przewodniczącego OPZZ i Bogusława Ziętka, przewodniczącego Sierpnia 80.

Mała prośba. Zanim ktoś wyłączy bez obejrzenia zdjęc, zastanawiając się dlaczego znowu nie ma modelek, przewińcie na dół tej notki ;)










Nie, tu też nie ma modelek (ale spokojnie, będą :) ). Chciałem na koniec się pochwalić. Pamiętacie moją panoramę z tego wątku? Jury konkursu „Magia wielkiego miasta” organizowanego w ramach Warszawskiej Jesieni Fotograficznej wybrało ją z ponad 700 nadesłanych prac do 50 najlepszych. Panorama została umieszczona w katalogu z wystawy, a także powieszona w Galerii Abakus i Łazienkach Królewskich (od strony Agrykoli). Jakby ktoś chciał zobaczyć, że nie blefuję, to w Galerii wiszę do 7. grudnia, a w Łazienkach do 18. Miło, prawda?

3 Komentarze

  1. To ja czekam na te modelki :p
    Ale sukcesu oczywiście gratuluję :)

    Listopad 29, 2008 o 10:22 am

  2. gratulujemy!
    muszę się przejść zobaczyć, a kiedyś nauczyć się tego panoromowania od Ciebie

    ps. dlaczego nie ma modelek?

    Listopad 29, 2008 o 12:37 pm

  3. Dominika

    a słyszałam o tym zdjęciu… gratuluję!!
    chyba muszę się wybrać w takim razie:)

    Listopad 29, 2008 o 1:28 pm

Skomentuj

