mój mały intymny fotograficzny świat

Saw Something









5 Komentarzy

  1. Podoba mi się, że kolejny raz Twój ‚street’ jest pusty, pozbawiony ludzi (poza tym tam jednym) i ogólnie ‚where is everybody?’. Nie podoba mi się ta quasi-czarno-biała kolorystyka. A odbicie z 4. wygląda jak Airhead :P

    Marzec 1, 2009 o 12:55 pm

  2. mordimer

    Airhead się zapuścił przecież :P
    a kolorystyka to eksperyment i odmiana do reszty moich zdjęć.

    Marzec 1, 2009 o 1:00 pm

  3. doug mutabi

    mnie się ta kolorystyka podoba :) i mały napis „koniec trasy” na drzwiach ;p

    Marzec 1, 2009 o 1:33 pm

  4. warszawiak

    nie żebym nie widział, tylko nie mam pomysłu na komentarz :P
    przedostanie w porządku

    Marzec 1, 2009 o 2:13 pm

  5. uookasz

    Dodałem Twojego fotobloga na swoim. lkoltacki.wordpress.com. Oboje skrobiemy na W24.

    pozdrawiam serdecznie
    Ł

    Marzec 9, 2009 o 3:54 pm

Skomentuj

