mój mały intymny fotograficzny świat

Strachy Na Lachy

09.10.2010, Palladium













Już wchodząc do Palladium wiedziałem, że będzie to ciężki wieczór. W fosie zastanawialiśmy się czy ilość dymu ze sceny zostanie przebita tym pochodzącym z fajek publiczności. Dla mnie pod względem muzycznym koncert bez większej historii, twórczość Grabaża to nie moja bajka. Niemniej inaczej nastawione osoby pewnie wyszły zadowolone, chyba, że nie zmieściły się na sali w Palladium albo próbowały wejść na koncert z biletem sprzed dwóch lat.

Czytam właśnie biografię The Cure, także kącik muzyczny dzisiaj należy do nich.

One response

  1. bartek_bb89

    Niech mi Panowie z zespołu wybaczą, ale mnie rozwaliło zdjęcie publiczności. :)

    Październik 11, 2010 o 3:52 pm

Skomentuj

