mój mały intymny fotograficzny świat

Łąki Łan&Biff

03.03.2011, Stodoła



































Przed wyjściem do Stodoły dostałem życzenia „tłustego tłustego czwartku” – do ich spełnienia zabrakło jednego pączka. Ale po kolei.
Biff nie zniewolił mnie muzycznie, ale jeśli chodzi o kontakt z publiką (i kilkoma fotografami), to Ania Brachaczek klasyfikuje się w absolutnej czołówce w naszym kraju. Dodatkowo powiedziała, że możemy fotografować ile chcemy, więc już w ogóle zrobiło się świątecznie.
Łąki Łan – nie wiem czy mamy bardziej zwariowany zespół. Co prawda rzucanie cukierkami w obiektyw, to nie jest marzenie fotografów, ale cała reszta… – mam nadzieje, że zobaczyliście choć trochę z tego na zdjęciach
Jest super, więc o co mi chodzi? A chodzi o to, że na Łąki Łan można było fotografować tylko przez trzy utwory. Zresztą świetnie na ten temat wypowiedział się Artur Rawicz na swoim blogu, także odsyłam do niego.
Małe ogłoszenie: w celu poprawy humoru założyłem sobie konta na digarcie i deviantarcie, także jak ktoś odczuwa niedostatek spamu ode mnie, to zapraszam.

One response

  1. bartek_bb89

    Dobre zdjęcia z dobrej imprezy ^^

    Marzec 5, 2011 o 11:10 am

Skomentuj

