mój mały intymny fotograficzny świat

Funktor

12.07.2011, Hard Rock Cafe














Ci którzy śledzą mojego bloga od dłuższego czasu może pamiętają, że zaglądałem kiedyś do HRC. Jednak przez monotonne oświetlenie dość szybko sobie odpuściłem. Po powrocie nie robiłem sobie za dużych nadziei (i słusznie jak się okazało). Ale bez marudzenia: trafiłem na koncert niekoniecznie w moich klimatach, ale i tak dobrze się bawiłem. Patryk (wokalista Funktora) już od dawna zapraszał na koncert i ma ku temu słuszne powody – koncert jego ekipy był bardzo pozytywny (nie tylko przez dodatkowe atrakcje w postaci dowcipów ze sceny). A sam Patryk wyrasta na obiecującego frontmana. Trzymam kciuki za zespół, który na jesieni wydaje swoją pierwszą płytę i mam nadzieje, że kiedyś będzie okazja sfotografować ich np. w Stodole :)
Zainteresowani? Sprawdźcie ich majspejsa.

Skomentuj

